niedziela, 20 stycznia 2013

Ale zimno!


14 komentarzy:

  1. Też jestem tego zdania, że czapka jest bardzo przydatna w kieszeni hehe ;)
    Pozdrawiamy http://zakochanekobiety.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, ja to nosze, bo ja jestem zmarzluch ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj mój blog bierze udzial w konkursie na bloga roku, jeśli chciałabyś mi pomóc wyślij SMS o treści A00472 Na numer 7122 (koszt 1,22zł) jedna osoba może głosować tylko jeden raz
    pozdrawiam
    piiiiens.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie było kiedyś podobnie. Teraz kiedy mam obok siebie osobę która bardzo długo nosi czapki, to i ja się nie rozstaję. Ale moja mama, tak jak blond :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy nowy obrazek czekamy i czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co czapka? ;) Też nigdy nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem zniecierpliwiona...

    TO MÓJ NOWY BLOG breloczek-u-kluczy.blogspot.com/
    NA KTÓREGO WAS SERDECZNIE ZAPRASZAMY.
    niesforna

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, kiedy w końcu cosik nowego się tutaj pojawi? Bo ja tak czekam...zaglądam a tu nic... a buu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się stało, że nic nie powstaje? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, dziewczyny, że nie tylko u mnie przestój :-) Trzymam kciuki za nowe pomysły i nowe posty. Przy okazji zapraszam do zaklądnięcia do mnie, ostatnio znów ta miłość...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbym widziała większość moich znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się, co słychać u dziewczyn. Czyżby rozwód? Minęło już 2 lata a ja tutaj nadal zaglądam... To był chyba dobry blog...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Miosz :) żaden rozwód, wręcz przeciwnie- właśnie świętujemy 10 lat bycia razem :) Blog cieszył się małą popularnością, więc się zniechęciłyśmy do rysowania :( ale dzięki za miłe słowa i pamięć :)

    OdpowiedzUsuń